Halim Brothers Perhati Jilake Buat Lawak Bodoh

Halim Brothers Perhati Jilake Buat Lawak Bodoh

Zaman sekarang ni, aku perhati je jilake yang buat lawak bodoh, nak melawak pun tengok lah situasi.

Korang tak terfikir ke perasaan orang yang baca statement ko dengan khusyuk tetiba lirik lagu yang keluar.

Kalau lah orang yang komen tu ada depan aku memang aku tepuk amai amai belalang kupu-kupu tepuk adik pandai, malam nanti upah susu.

Susu lemak manis santan kelapa muda, adik jangan menangis emak nak buat kerja.

Penafian : Kenyataan diatas dimuat naik sendiri oleh saudara +Halim Brothers, pemilik blog www.haiblogger.com dan www.halimbrothers.com dilaman facebook beliau.
Share on Google Plus

About Bro Framestone

Seorang blogger yang hensem, macho, kacak (Siapa nak puji kalau bukan diri sendiri). Pernah bekerja sebagai Social Media Exective (5 tahun pengalaman) dan sekarang banyak buat kerja Freelance sambil menghabiskan masa dengan anak dan isteri. Pemilik blog www.broframestone.com.