Blogger "Tomey" Rafzan Tomomi Dituduh Sombong

Rafzan Tomomi Dituduh Sombong

Baru-baru ini, blogger "tomey" +Rafzan Tomomi telah meluahkan perasaan di laman blog beliau bila ada pihak yang menuduh beliau sombong.

Sombong ke beliau?

Sedangkan kalau pergi ke mana-mana boleh nampak beliau paling ceria ala kanak-kanak ribena, menceriakan suasana.

Apa sebenarnya yang berlaku nie?

Rafzan Tomomi Sombong

Menurut artikle yang beliau kongsikan di laman blog,

Sejak dari zaman kolej sampailah sekarang, beliau terpaksa membiasakan diri dengan ayat 'sombong'.


Pada mulanya, beliau selalu melenting bila dituduh begitu, bagaimanapun semakin lama semakin "lali" dengan ayat berkenanan.
"Mula-mula dengar dulu memang melenting habis, rasa macam tak buat salah tiba-tiba kena tuduh macam tu. Tapi semakin lama semakin 'lali' dah dengan ayat tu

Sebelum orang nak kenal pon ramai yang akan kata Momi sombong dan 'bajet'."
Akibat selalu sangat dituduh sombong, maka beliau mula mencari apa punca mereka menuduh beliau sombong.

Ramai yang mengatakan, mereka bila senyum atau tegur dari jauh tapi beliau sendiri buat tak layan.

Kau dah kenapa Rafzan Tomomi oiiiiii....!!!

"Ramai yang tak tahu (ni yang nak bagitahu hehe) sebenarnya Momi rabun jauh .

Sebenarnya memang ramai dah nasihatkan suruh pakai spec tapi Momi berkeras tak nak pakai, tak selesa ahaa. Jadi sila senyum secara dekat dengan Momi, kalau jauh dikhuatiri korang emo!"

Anda boleh baca luahan hati beliau di Rafzan Tomomi Sombong.

Bicara Bro : Bro pernah tulis artikle tentang Blogger Sombong (Jemput baca)
Share on Google Plus

About Bro Framestone

Seorang blogger yang hensem, macho, kacak (Siapa nak puji kalau bukan diri sendiri). Pernah bekerja sebagai Social Media Exective (5 tahun pengalaman) dan sekarang banyak buat kerja Freelance sambil menghabiskan masa dengan anak dan isteri. Pemilik blog www.broframestone.com.